Zip

3:e kontot gissar jag då jag glömmer kontot, sällanbesökare på HR och letar mest teknisk info och inspiration.
Cyklat asfalt och skog i omgångar sedan 80-talet och upplevt indtroduktioner och övergång av allt nytt onödigt och fusk som dämpad gaffel, heldämpat, skivor, singelklinga, ovalklinga, el o.s.v.
Cyklar för att det är kul och äventyrligt, motion är en bieffekt.

Troféer

  1. 5

    5 gillanden

    Dina inlägg uppskattas! Inlägg som du skrivit har nu gillats 5 gånger.
  2. 2

    Någon gillar ditt inlägg

    Någon där ute gillade ditt inlägg. Fortsätt så!
  3. 5

    Första inlägget

    Skriv ett inlägg någonstans på forumet för att få denna.
Tillbaka
Topp