[Artikel] Happyprofilen - Cykelbyggaren Magnus.Bovall

Aron

Inventarie
20150220_1019042.jpg

När Magnus postade sitt första inlägg fick han forumet att gå i taket. Var karln galen? Trodde han verkligen att han skulle lyckas bygga en cykelram själv?

Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=23455

Senast ändrad:
Bra artikel! Absolut en av de mest spännande nykomlingarna.någonsin. sjukt bra byggarskills och tålamod med allehanda kommentarer. Som språkpolis måste jag dock hävda att nicket är bovall och inte Brovall. Ursprunget är ju Bovallsstrand. Kompenserar med ett extra plus för att det ingick besök hemma hos Magnus.

Håller med ovanstående. Väldigt intressant happyprofil och kul läsning (framför allt byggtråden)

Höll på och fundera häromdagen om man skulle efterlysa "Happyprofilen-serien", men nu är den tillbaka, med besked dessutom... :)

Lysande exempel på hur det går när man saknar adekvat utbildning. :)

E det ingen som fattar att det är 1 april i dag?
Allt faller på sin egen orimlighet...

hm sa:
E det ingen som fattar att det är 1 april i dag?
Allt faller på sin egen orimlighet...

+1

Det är ett stycke Happyhistoria. Med happyending.
Hur många storstilade projekt har inte fastnat halvvägs? Jag har själv några stycken. Det som är så otroligt imponerande är att Mr Magnus kom i mål.
Kudos!

Cykeln ser nästan professionell ut, vem vet det här kanske är starten på någonting riktigt stort, kanske tom IKEA nivå om några decennier :D.

Äsch det är ju photoshoppat alltihop förstår ni väl. Aron är med i komplotten. Tro inte allt ni läser på Internet.

AddeN sa:
Magnus är helt klart en hjälte i mina ögon! Hoppas på fler fina byggtrådar!

+1!

Tack för all credd !!
En second kommer men det blir nog inte fören till vintern tanken var att ev hinna bygga en ram till grabben och ev en till mig till denna sommaren
Men tiden har inte funnits utan jag får försöka köra sönder first tills jag får tid att bygga igen. Men det lär väll inte hända som jag fegar!
Men närmast på tur står nya däck och ev ny lack har blivit sugen på att kasta på lite orange lack i stället gör grått. Samt
Svart vit gbg den 10:e samt Vallåsen
Väl mött alla.
/M

Tillbaka
Topp