mikipedia_ sa:
Perp sa:
Paco sa:
Kör Råttan lika kasst nästa säsong så tror jag han får svårt att behålla sin plats i Syndikatet.
Warner hintade ju om att Bryceland kanske inte ens skulle köra nästa år. Såg nån kommentar på PB att han tappat suget lite.
Vore sjukt tråkigt?
Kanske sitter lite i huvudet efter öveladdningen och efterföljande krachen i Hafjell?
Något har ju Ratboy fått i skallen, han kör ju sedan fotskadan med överkroppsskydd, dessutom UTANPÅ tröjan!?!
Har funderat lite på om det är av bekvämlighet för att det är enklare att kasta på sig skyddet det sista han gör innan det bär av utför eller om det har med att visa upp hans mogna beslut om att köra med säkerhetsutrustning. Det sistnämnda rimmar dock inte med att han då också ser ut att köra med "handbromsen i" samt hans övriga livsstil.
Vore sjukt tråkigt om han slutade men det känns kanske inte helt ologiskt, han vet att han varit BÄST men kanske växt upp lite iom kraschen o insett att han inte är odödlig... Sen har han säker också ett smaskigt kontrakt med SC som kanske inte går att bryta hur som helst... Varför han kört men kanske inte riktigt "all in" :/
Äh, nu får jag sluta mitt "snillen spekulerar", framtiden får utvisa hur det blir.
Nya förmågor står för dörren så det blir nog kul att se på DH ändå... :) Närmare bestämt WM i Val di Sole den 2'a September!!!