hannaej
Aktiv medlem
[Artikel] Hardline – omänskligt men inte omöjligt!
Omänskliga men inte omöjliga är hoppen och droppen som slingrar sig nedför den tuffa och utmanande downhillbanan i Wales. Jag håller andan när cyklisterna kommer utskjutande som pilar ur skogen i över 60 km/h. Cyklarna kvider till när de slår i marken och det är svårt att förstå att de inte exploderar i tusen bitar. Red Bull Hardline lever upp till sitt namn. Det är verkligen en av världens svåraste downhillbanor och ett test för människa och maskin, för cyklist och cykel. Man kan inget annat än att hålla med om att banan som skapades av Dan Atherton uppfyller sitt syfte – att pusha sporten till sitt yttersta och bevisa vad som faktiskt är möjligt. Red Bull Hardline är allt och lite till.
Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=26396
Senast redigerad av en moderator:
