Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Magnus.Bovall sa:Blev nyfiken kan ni ge lite mera info om banan, banorna längd,utformningen osv.
/M
Magnus.Bovall sa:Blev nyfiken kan ni ge lite mera info om banan, banorna längd,utformningen osv.
/M
mikipedia_ sa:Beroende på vad för mobilabonemang ni har kanske ett lång samtal fungerar? Iaf mitt telia har friaminuter, det har nog dom flesta nu förtiden. Om ni inte får tag på talkisar?
Roxy sa:Förra gången fick vi låna walkie talkies. Är det någon igen som kan låna ut under dagen?
Hehe grym film Henke, var ett tag sen jag såg den!
Roxy sa:mikipedia_ sa:Beroende på vad för mobilabonemang ni har kanske ett lång samtal fungerar? Iaf mitt telia har friaminuter, det har nog dom flesta nu förtiden. Om ni inte får tag på talkisar?
Ja kostnaden för mobil är absolut okej men det är fippligt att stå med handskar och prata i mobilen. Är det blött/regnigt är det definitivt inget alternativ. Walkies är mycket enklare att hantera. Så det vore grymt om det finns att låna :)
Johnnyrubber sa:Roxy sa:Förra gången fick vi låna walkie talkies. Är det någon igen som kan låna ut under dagen?
Hehe grym film Henke, var ett tag sen jag såg den!
Créme fraiche har 6 st att låna ut till er som sist, lämna de på cykloteket Västberga ?
Johan
Beofred sa:Kommer nog förbi å sladdar lite på lördag, årets tävlingspremiär för mig! Vad är det för status på underlaget nu? har det regnat på er?
Lillgammal sa:Finns det någon preview på banan?
Lillgammal sa:Finns det någon preview på banan?