[Medlemstävling] Designa nästa HappyMTB-tröja. Vinnarna utsedda, tröjan finns att köpa!

Westman

Aktiv medlem
[Medlemstävling] Designa nästa HappyMTB-tröja. Vinnarna utsedda, tröjan finns att köpa!
t-shirt_tavling.jpg

Det är dags att ta fram nya HappyMTB-tröjor och varför inte då i formen av en tävling? Först ut blir en ny T-shirt.

Regler

Designa det tryck du vill se på nästa HappyMTB-tröja på en av våra mallar: http://happymtb.org/img/misc/tshirt_mall.pdf

Posta sedan denna i den här tråden. En jury bestående av HappyMTB-redaktionen kommer vid tävlingens slut välja en vinnare, vars bidrag kommer tryckas och säljas i HappyMTB-shopen. Vi kommer också att lyssna på de åsikter andra medlemmar kommer med i tråden om vilken tröja de gillar bäst.

Vi kommer att trycka på en modell som heter Super Premium T från Fruit of the Loom. Bilder på den och vilka färger den finns tillgänglig i hittar du här: http://www.fruitoftheloom.eu/imprint2012/en/products/mens/t-shirts/61-044-0

Trycket kan vara på bröst, rygg och ärmar, i valfri kombination. Vi reserverar oss för att det vinnande bidraget måste gå att trycka och därför kan komma att justeras något.

Prisbord

Den som tagit fram det vinnande bidraget belönas med ett kit bestående av:
1 st Rose Bib-tights PRO: http://www.rosebikes.se/artikel/rose-bib-tights-pro/aid:498264
1 par Rose MTB shoes RMS 05: http://www.rosebikes.se/artikel/rose-mtb-shoes-rms-05/aid:484872
1 st Rose WINDTEX long-sleeved jersey PRO: http://www.rosebikes.se/artikel/rose-windtex-long-sleeved-jersey-pro/aid:498193
2 st HappyMTB T-shirts
Och tillräckligt med HappyMTB-stickers för att täcka din cykel

Bland alla andra som bidrar i tråden, både med förslag på tröjor samt kritik och åsikter på förslagen lottar vi också ut fem st kit bestående av:
1 par Rose FUSE socks COLOUR FEET: http://www.rosebikes.se/artikel/rose-fuse-socks-colour-feet/aid:362403
1 st HappyMTB T-shirt
1 paket vita och 1 paket svarta HappyMTB-stickers

Tävlingen pågår till och med 26/2 2012.

Må bästa tröja vinna!

Senast ändrad:
Ska bli riktigt kul att följa. Tänker på Rosa, Retro, Rapha...

MTBiker skrev:
-------------------------------------------------------
> Ska bli riktigt kul att följa. Tänker på Rosa,
> Retro, Rapha...

Landrover?

Hejsan,
Kan inte någon duktig trådarkeolog hitta den där fantastiska tråden där man skickat in bilder på sig själv med den förra Happytröjan (dom var ju ganska trånga)
/Jari

MTBiker skrev:
> Än så länge hejar jag på Skogling.

Ja den är överlägset bäst hittills.

Skogling skrev:
> När kommer strumpan ?

Att strumpan skall se ut som en getkuk är väl alla överens om?
... onödigt med en tävling där...

Kan det komma att bli aktuellt med en cykeltröja med ryggfickor osv. på sikt?

Tycker inte vi behöver överdesigna denna. Det räcker med att lite subtilt visa vad man står för.

LIGGAMEDGUBBAR.png

Hehe... jag gjorde ett halvdant försök, är visst ingen modedesigner :)

Bilagor

• happytshirt.JPG
    happytshirt.JPG
    30 KB · Besök: 113
Satsar på andra försöket under istället!

Senast ändrad:
Kanske denna... lite svårt att förstå hur kragen ser ut bara...

Bilagor

• tshirt_mallbaggy4.png
    tshirt_mallbaggy4.png
    7.5 KB · Besök: 132
Senast ändrad:
ett första förslag.

Bilagor

• tshirtprint1.jpg
    tshirtprint1.jpg
    45.6 KB · Besök: 124
Senast ändrad:
Twinsers var najs! Jag gillar när bidragen har med "Happy-linjerna" på något sätt.
Baggys var också bra, fast jag hade hellre sett den utan siffror på ryggen. Känns som att det blir för mycket fotbollströja av det.

Själv kan jag knappt rita streckgubbar, så jag håller mig till att vara sån där tyckare! :D

Hittills är underscores tröja bäst. Men utan det där "ligga.."

Geologens tröja med Landrovermannen på baksidan, det skulle jag kunna tänka mig att köpa....och ge bort. Kammo och sexuella avvikelser, a winning Happy concept!

happytisha2.jpg

Paint är inte ett verktyg jag rekommenderar för detta, men jag blev typ nöjd med resultatet

+ ANNAT

är ju väldigt roligt (och internt) så det är ju skoj att det kom med.

Kul! Den förra tröjjan var toppen men nu börjar trycket krackelera så det är dags för påfyllning i t-shirtlådan. twinzer leder.

Kan inte tröjan få se ut som den alltid har gjort?
Jag gillar inte när man håller på och ändrar en massa saker...

Jag har valt att döpa den här till "The Ogre stole my Monark".

tshirt_mall2.png

hmm...

tshirt_goat2.png

Edit: la till en cykel så proportionerna mer liknar forumet.

Senast ändrad:
Bra att ni tog tag i det där med getterna, så slapp jag starta paint idag :)

Lite fantasi får man väl ändå ha:

Trja2.jpg

Edit: Återlanserar en gammal favorit.

Senast redigerad av en moderator:
Jag tycker att Westmans förslag är bäst. Det med frågetecknet på. Första inlägget alltså :)

glömde att ladda ner rätt mall ;)

Bilagor

• vast_t.jpg
    vast_t.jpg
    134.9 KB · Besök: 104
Kan man sy in blinkande LED:ar i tröjan? Vita framåt, röda bakåt?

(Nån som köpte "pulse" med blinkande lysdiod när det begav sig?)

Hannosaurus skrev:
> Gör ett försök att fånga essensen av Happy:

Hehe. Baksidan blir då en cykel sedd snett bakifrån?

cyklariskogen skrev:
> Hannosaurus skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Gör ett försök att fånga essensen av Happy:
>
> Hehe. Baksidan blir då en cykel sedd snett
> bakifrån?

Kanske det kanske :) En landrover känns inte helt främmande.
Hann bara rita geten, men de kanske kommer mer...

Tillbaka
Topp