Gratis bilder från Cykelvasan 45km och 90km!

Tack för de två bilder som jag fångats på.Jag såg 2 fotografer efter Hökberg som satt på var sida om stigen.Var väl iår inte riktigt lika taggad som förra året framför allt hade jag bara runt 50 mil på mtb innan CV , det har mest blivit landsväg för min del.Hade lite krum med magen under natten samt svårt att nanna. Dock slipades tiden rätt bra så jag är nöjd . Vilket fint väder det blev :-)
Kent/3272

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    110.9 KB · Besök: 124
Vad tror ni om att leta upp ett lite stökigare parti till nästa år? Utbudet är ju inte så stort men en av de gropigare nedförsbackarna eller den steniga stigen längs sjön?

Tack som f-n Happy. Med dessa bilder lyckades jag hitta startnumret på min nemesis i spåret. Dessvärre bara för att se att han spöade mig med 5 minuter. Varken material- eller åldersskillnaden räddade mig denna gång.
Nästa gång får jag väl ställa upp med en Ultra från 90-talet, med kedjeskydd, pakethållare och rediga stänkskärmar :D

Serenyeti skrev:
-------------------------------------------------------
> 4410 i Happytröja och på en Explosif! Najs!

Jo det var ju då jag på det som numera är oxr's hoj, från början ägd av jomper :). Cykeln gick som ett spjut!

//Kristin

Serenyeti skrev:
> Vilken placering gick du i mål på?

Mäktiga 360:e plats! :) (Edit: av 1491 damer, totalt [i motionsklass 90 km antar jag) 5740). Min journalistiska & medmänskliga plikt går före tävlingshets så jag tog det rätt piano.

http://results.vasaloppet.se/2012/?pid=search

//Kristin

Senast ändrad:
När jag passerade Happy fotograferna hade dom nog redan tröttnat och gått hem. :( Jag passerade strax efter sista tiden man kan välja. Men Photomic lyckades pricka in mig. Hade varit skoj att se sig själv på banan på mer än ett ställe. Trött som få var man vilket fall!

steos skrev:
> startnummer 7325 är helt klart hårdaste killen.

Har han hjälmen bakofram?
Remmarna ser ut att sitta lite togigt iaf...

Jag är mest imponerad av de människorna mot slutet, som ser ut att vara ute med en 20kg tant-cyklel och minst 20kg extra på kroppen och ändå klarar av att cykla hela loppet. Lite märkligt också hur vissa ser ut som om de tagit ett lerbad, medans andra ser ut som om de precis satt sig på cykeln.

Tillbaka
Topp