Artikel: Tysk granskning av Happy-däcken

• Trådstartare Trådstartare oxr
  • Start datum Start datum

oxr

Aktiv medlem
Happy-redaktionen har träffat en man som vet vad som krävs om man ska granska däck med tysk precision. Vi kunde inte motstå erbjudandet att ge Happy-däcken en omgång i hans testlaboratorium.

Läs artikeln: http://happymtb.org/

Oj, den satt långt inne. :-) Artikeln skriven innan vintern gissar jag, legat i träda i tre-fyra månader? Annars var det intressant, fast att tyngre däck rullar lättare och är skitkul visste vi ju redan. Däremot är det inte många som har möjligheten att prova så många olika däck, det är DYRT med däck och då är det bra med tips från andra som upptäckt något bra däck. Har själv kört en hel del olika däck, rätt många nitlotter och bara en del högvinster(varav Schwalbe Big Betty är ett).

/Leo

Så där ja. Jag har alltid misstänkt att Ville skulle komma till nytta nån gång. Nästan lika bra som Tour Magazine. och vi slipper scannade artiklar.

Jag har rullat på Halo i några veckor nu men det har varit så lurigt väder att det är svårt att ge något direkt omdöme ännu. De är dock rätt smala för att vara 2.3:or tycker jag.

Oj!,...hehe, ja det där var ju ett tag sedan.

Har rullat ganska mycket mer på Geax Lobo Mas Loco. Rätt intresanta faktiskt.

Ja, då är väl jag tvungen att säga att jag blivit överraskad av Nokian så alla vet var däcken har tagit vägen.

Tillbaka
Topp