Tja allesammans!
Tänkte att jag skulle presentera mig här också!
Heter som sagt Johan och jag har börjat hojja DH med min gode vän Albin! Har cyklat XC innan så några av er har jag kanske cyklat med.
Har varit uppe i höjde några gånger i år och jag diggar spåren som fan. Längtar dock tills...