Sökresultat

  1. K

    Visa din Fatbike

    Big Ed myser i kyla och snö
  2. K

    Visa din Fatbike

    Scott Big Ed
  3. K

    Uppsala kommun vill veta mer om MTB

    Mårten skrev: ------------------------------------------------------- > På riktigt kanske det inte är så dumt att > organisera stiglallarna. Inte i en riktig klubb > utan bara i en intresseförening som kan föra > talan för de som cyklar för rekreation snarare > än tävling. > > Scf-klubbarna har...
  4. K

    Uppsala kommun vill veta mer om MTB

    En bra sammanfattning från Karin. Frågan om träning och tävlingsbanor för XCO,enduro och downhill kom upp men då hamnar vi på kommunens avdelningen för idrottsanläggningar och där kanske CK UNI har möjlighet att få till ett samarbete. När det gäller Lunsen fanns det önskemål om bredare spänger...
  5. K

    Sixtenloppet, Ett kul "långlopp" för dig som gillar bra stig! Nu på söndag!

    Rompa skrev: ------------------------------------------------------- > Men loppet kommer gå som förra året? Flest varv > på 3h? Stämmer bra,men det är helt ok att cykla 2 tim och ta en långfika. Banbeskrivningen som finns på vår hemsida stämmer inte ,vi gör några ändringar iår. Vi har valt att...
  6. K

    [Kalender] ML12h 2015 - 12h stigcykling i Linköping, 22:e aug kl. 9-21 - vi samlade in över 13.000 kr till Unicef!

    Ett stort tack för en bra tävling. I år var vi 5 lag + 1 solo från Knivsta CK. Vi kommer tillbaka nästa år med fler lag
  7. K

    Stigar runt Fjällnora?

    Upplandsleden mellan Fjällnora och Eda är fin att cykla
  8. K

    Den officiella Crescent Tråden

    Har länge funderat på en cykelcross.Det blev till slut en Crescent Zepto comp 600
  9. K

    Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

    Vi tog en kaffepaus i Lunsenstugan
  10. K

    Mtb + Trainerrullar?

    Ett tips hur man bygger en egen Global Cycling Network
  11. K

    Mtb bålsta

    Vibyspåret vid elljusbanan i Viby C:a 4 km. Lite småstökig o rolig bana
  12. K

    Visa din Scott

    Mycket nöjd med min Scott Spark 930.
  13. K

    Nytt stordrev fram till 2x10 – Total djungel!

    Hej. Jag körde sönder ett "38/24T Truvativ 10SPD" som jag bytte till ett TA 104 PCD Chinook 4-Arm MTB Middle Chainring 38T http://www.wiggle.co.uk/ta-104-pcd-chinook-4-arm-mtb-middle-chainring/
  14. K

    Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

    I ett endurospår norr om Arlanda
  15. K

    Vevlager Scott Spark

    crippan skrev: ------------------------------------------------------- > Hej! > > Måste byta vevlager i min Scott Spark 930 2013. > Har lite dålig koll på vad som passar och vad > benämningen egentligen betyder på lagren. Spec > enligt Scott: > > BB92 > > Crankset > Sram S-1000 GXP PF >...
  16. K

    Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

    Scott tar igen sig i ett endurospår norr om Arlanda
  17. K

    [Kalender] Upplandscupen MTB Norrtälje

    http://happymtb.org/kalender/953/
  18. K

    MTB-Banor i Sverige

    Du har väl inte så långt ut till Norrtälje. Där byggs det en MTB bana för att kunna köra större tävlingar. http://kvisthamrabikepark.blogspot.se/
Tillbaka
Topp