Sökresultat

  1. S

    [OT] Dashcams olagliga i Sverige

    Jag har för mig att det i lagen finns en ganska stor skillnad på videoövervakning och kameraövervakning, där video sparas och kamera bara visar på en skärm. Sedan tycker jag att en styrmonterad GoPro borde klara sig.. Den är ju inte fast utan enkelt löstagbar och inte automatisk utan man måste...
Tillbaka
Topp