Sökresultat

  1. J

    [Happy-DH]Den officiella Örebro-Downhill-tråden.

    Jag är game på lördagen! Samling neranför södra? Albin är i Strömstad och glassar så han kan tyvärr inte medverka det svinet!
  2. J

    [Happy-DH]Den officiella Örebro-Downhill-tråden.

    Tja allesammans! Tänkte att jag skulle presentera mig här också! Heter som sagt Johan och jag har börjat hojja DH med min gode vän Albin! Har cyklat XC innan så några av er har jag kanske cyklat med. Har varit uppe i höjde några gånger i år och jag diggar spåren som fan. Längtar dock tills...
  3. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    ja måste nog tyvärr banga på torsdag... Har en spelning med bandet på g så det känns som vi måste ta tag i oss själva och repa lite! men ja får se hur det blir. Dyker ja upp så dyker jag upp
  4. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Fina bildz albin ;D får se till att fota ordenligt i sälen! mkt action pics
  5. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Tack för en fin tur idag! Var sköj. Synd bara att det slutade som det gjorde. Men vad gör man inte för att verka cool janne ;)
  6. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Sicken tur det vart igår albin!! Bakfulla och jävliga harvade vi på alla åkrar som existerar utanför marieberg!
  7. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    öj öj snart dags för sälen grabbs!!!! kommer bli göttans :D
  8. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Fast iof så är ja ju ledig nu i tre veckor så då kommer ja kunna rulla med er :D Tar gymmet på morgonen och happyride på em/kvällen!! "Maybe i am louis... BUT WHERE?!?!"
  9. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Fasen albin! När det äntligen kommer lite vettiga ord ur din mun så tar du den dagen ja har som värstans att hinna med!!!! Men men så kan det gå ibland. Är ju inte så att ja kommer kunna medverka speciellt mkt i höst/vinter/vår/tidig sommar nästa år.
  10. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Då kan vi kanske sikta på söndag. "Hey chris i brought you something..."
  11. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Inget planerat. Kanske dra en tur på söndag med albin och gänget. Om inte vädret är samma/lika som förra söndagen.....
  12. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    det går nog att ordna ;D du och ja tar bilen och janne får hojja!!!
  13. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Vad sägs om en tur på söndag? Är riktigt sugen men ja hittar inte så värstans uppåt "bergen" ;D.
  14. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Mötte en bärplockandes familj :D Pappan fråga om ja tyckte leden var rolig. Va tror ni svaret blev? ;)
  15. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Ja tog bilen igår. A det känns ju lite risky ifall det skulle hända nått. Mötte inte en männsika på dom milen
  16. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Delen på storstenshöjden sidan är ju helt ok. Men den andra sidan!!! Oj oj oj vad värdelös den är. På nått ställe så hade stigen blivit ett träsk. Fan trampa ner till ljumsken när hjulet satte sig i skiten
  17. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Im Back! Tog en tur igår i MTB banan uppe i ånnaboda. När ja var klar så kom ja ihåg varför jag hatar den så fruktansvärt. Måste vara en riktig nöt som har planerat vart den ska gå!! Ni får hojta nästa gång ni drar ut så man kan haka på. Måste ta tag i cyklandet igen.
  18. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Blir ingen tur för min del imorn. Ett litet missöde i skogen igår resulterade i ett skevt framhjul.... (återtog tronen från albin årets vurpa). Får inte tillbaka det föräns på onsdag. Så ni får köra utan mig.
  19. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Fan man måste offra sig för att ligga i topp!!! Men ja tror fortfarande ditt faceplant i lergroppen tar priset än sålänge
  20. J

    [Örebro] - Den officiella tråden för mtb i Örebro

    Jag är på om mitt knä går att dra runt hela varvet på söndag. Ska aldrig mer stegra!!!!
Tillbaka
Topp