Kanske blir något sånt, men jag lutar åt någon av de varianter som har en större/dubbel navrörelse a' la den Thor vi har på jobbgymmet, det aktiverar hela höftpartiet mer känns det som i träningsvärken dagen efter. Hade jag varit ute efter bara cyklingsträning hade det fått bli en vanlig trainer...