Cykeln är min. Vi har bytt vevparti tidigare och kanske inte till det som vi borde, eftersom växlarna inte har funkat riktigt bra. Nu är det dags att byta igen och jag slängde därför ut frågan ifall det var någon som också hade denna cykel och visste hur det var tänkt från början eftersom jag...