Ja precis, tyvärr hade förra ägaren inte något miltal på drevet då det är det enda som inte va bytt, fick info att han tränat i 2 säsonger och kört Vättern 1 gång och De Ronde 1 gång, man märkte att ”rengöring” inte heller va en prioritet. Verkar som de flesta här iallafall enligt bild tycker...