Sökresultat

  1. Ventilhatten

    Fula Hojar!!

    Ser ut som de photoshopat ihop bakdelen från en ram i storlek 52 med framdelen av en ram i storlek 60.
  2. Ventilhatten

    Klarälvsbanan

    Även jag cyklade loppet i lördags och har inte mycket att klaga på gällande arrangemanget. Mycket bra logistik med bussar och cykeltransport upp till Uddeholm och peppande och hjälpsamma funktionärer längs vägen. Men själva Klarälvsbanan? Njaaa, jag hade nog väntat mig lite mer älv och vyer där...
  3. Ventilhatten

    Fula Hojar!!

    Är det tänkt att bössan ska kunna avfyras medan man cyklar? I sådana fall måste man nog lyfta på benet för att komma åt avtryckaren.
Tillbaka
Topp