Hej,
Skriver här pga stor okunskap av att skruva med cyklar och hoppas att ni kunniga kan ge mig bra tips.
Jag har fått en begagnad racer av släkting vilken är 3x8 och nu har jag fått för mig att justera den till 1x8.
Vilka är fördelarna respektive nackdelarna med detta?
Vilka delar...