Hej Happyride!
Jag va nyligen med om en frontalkrock med en annan cyklist på min nya gravel :(
Allt klarade sig relativt bra men mekaniker efter skadebesikting har märkt avvikelse vid headtuben, jag bifogar bild.
Han säger att det kan ha varit så från fabrik men vet ej.
Hur kan jag ta reda...