Tack för en bra tur igår! Fantastisk rutt och väder fram till ca. kl.11, och sedan väldigt varmt! Det var väldigt hjälpsamt @NotReallyGunde med listan över var man kunde stanna, tack! Jag tog det ganska lugnt och stannade vid Ekolsundsslott, OKQ8 Skolsta och Tempo. >6 liter vätska totalt, 2...