Som nån nämnde är bildäcket låst under resan, men de öppnar ca30min innan du kommer i land. Jag brukar alltid låsa cykeln/hjulen men tror inte de behövs. Tar alltid in väskor, gps etc. Åker ett par ggr per år o har aldrig haft några problem.
Välj inte den stora vägen utan välj att cykla på de...