Jag gissar att exakt alla köpcentrum har råd att ha bemannad cykelparkering. Men då har vi det där med profiten. Vore värt att pröva om det skulle gå om dom fick nån mysig märkning av Naturskyddsföreningen, Svensk Handel, Stöldskyddsföreningen, försäkringsbolagen osv för att dom har en bemannad...