Sökresultat

  1. Steel is Real

    Oakleys som delaminerar/"tappar färgen"

    Mina Sutro med Prizm roadlins är fullt funktionsdugliga och jag har cyklat några tusen mil med dem. Men de ser förjävliga ut utan att ha varit i närheten av saltvatten. Repiga och har flagnat. Rätt besviken på just det. Men ändå inte redo att byta märke då de är så grymt sköna.
  2. Steel is Real

    [Kalender] Uppsala – Trondheim – Uppsala 1500 km

    Henrysson har väl varit rätt överlägset först i mål båda de tidigare upplagorna. Så det är väl ingen skräll om det blir så i år igen. Vi andra får mer se det som en ära att delta i samma lopp!
  3. Steel is Real

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Strael har inga fästen på toppröret så den lösningen går bort. Inte så dum idé ändå. Med bonus att man slipper eltejpa ramen (eller skyddsplasta) för att undvika skav från väskorna, vilket garanterat sker på en oskyddad ram.
  4. Steel is Real

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Restrap topprörsväska sitter bra på Strael’n
  5. Steel is Real

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Lång väntan verkar vara standard nu. Jag fick också vänta länge (ca 6 mån på min) Kortare om jag hade valt annan färg och storlek. Men helt klart värt.
  6. Steel is Real

    Vad händer på Cykelkraft?

    Vad görs med pengarna? Happy är väl ett ideellt forum som drivs av entusiaster? Även om själva sidan lär kosta en liten slant så lär det ju bli ett rejält överskott med reklamen och de boostade annonserna eller?
  7. Steel is Real

    Vad händer på Cykelkraft?

    Hoppas inte det innebär att happy blir än mer kommersiellt med reklam. Jag ogillar skarpt de boostade annonserna på köp/sälj. Innebär bara mer scrollande förbi annonser man redan sett.
  8. Steel is Real

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Nu är vi alla olika, men jag tipsar ändå om Rando Sthlms egna bibs. Bra grejer, iaf funkar de bra för mig. Jag har 3 par.
  9. Steel is Real

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Snyggt! Då tog du nog Barkarbyskylten? Jag slutstämplade 17:46 men tog iaf en bild på den. Klart najs med innesov på hotell. Men kändes nästan lite som fusk när jag såg Svens rygg i Falun på vidare äventyr i natten:-)
  10. Steel is Real

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Borlänge (bild 1 i Torsång)
  11. Steel is Real

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    https://www.ebrevet.org/app/api/tracker Vi är inte Heby nu.
  12. Steel is Real

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Kolla reach och stack på dina andra cyklar och ta med det i beslutsprocessen. I mitt fall är jag 175, och sitter grymt bra på en 54R, med 100mm stam. Men då gillar jag att sitta lite mer aggressivt. Om du föredrar att sitta mer upprätt så bör du överväga en ”T”
  13. Steel is Real

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    F-n, nu blev jag sugen också. Funderar dock skarpt på lyxrando med innesov i säng. Falun verkar lämpligt i så fall. Om man inte vill sova i Falun så gäller det att bunkra där som Mange sa. Kollade lite öppettider: CircleK 00:00, Donken 02:00, Max 04:00
  14. Steel is Real

    [Kalender] Södertälje 400 Färjorna

    Med en prognos på 7h ösregn/regn i inledningen, så krävs det pannben att ens överväga start. Respekt alla startande! Härligt kämpat och grym rapportering i tråden! Heja, heja nu i slutspurten hela vägen hem till Sötälje!
  15. Steel is Real

    [Kalender] Södertälje 400 Färjorna

    Tack! Sant angående trafiken. Men om man skulle ha pigga ben och är där några timmar innan lunchtid så är trafiken lugn. Jag hade tidigare en stuga i Dunker och har cyklat väldigt mkt där. Ska bara kolla väderprognosen nu om några dagar. Sen ska jag också skriva i tråden:-) Väldigt fin runda...
  16. Steel is Real

    [Kalender] Södertälje 400 Färjorna

    Ok, men om man lider av grusallergi och kör med smala däck så borde det väl vara ok att skippa gruset där och i stället fortsätta på 55:an till Malmköping och där ta 53:an mot Hälleforsnäs. Eller? Det blir ju längre än genvägen över gruset, så ingen risk att man totalt understiger 400k.
  17. Steel is Real

    [Kalender] Södertälje 300 En tur i Sörmland

    Grymt! Jag har meddelat honom.
  18. Steel is Real

    [Kalender] Södertälje 300 En tur i Sörmland

    Härligt! handskarna är Reimerts. Tog ni med dem till brevlådan/startplatsen?
  19. Steel is Real

    [Kalender] Södertälje 300 En tur i Sörmland

    Slutstämplig 17:46 med det här gänget, varav två tillresta från Cykelintresset (Umeå) Grym dag. Grymt väder. 5/5. Och inga problem med ebrevet idag. Stämplingarna funkade för oss alla utan problem.
Tillbaka
Topp