Nu kraschade Stroll i samma kurva bara något varv innan Leclerc. Så frågan är hur relaterat till de individuella bilarna det var eller om det var banan, det blev ju ändå rödflaggat.
Sen påstår jag inte att de inte har problem med bromsarna men kanske inte huvudorsaken till krascherna?