Det har det nog. Jag var där 2022 och det var ju mycket folk, inte så att jag skulle avråda från att åka dit men det är ändå mycket turister på många ställen. Men det är väl nästan 40 mil från Narvik ut till spetsen på Lofoten så det finns ju en del plats, den första delen heter väl Vesterålen...