Jag använder drönare frekvent i jobbet och i vintras efter stormen Johannes när jag hjälpte morsan att inventera hennes skog. Men privat är jag alldeles för fantasilös tror jag.
Jag var i Finland nyligen och flög när det egentligen blåste för mycket, skulle precis flyga tillbaka och avsluta...