42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Kört med biltemas framhjul med navdynamo ett par
> år säsonger, fungerar helt ok, har inget att
> jämföra med men har inte haft några problem.
> Ingen aning om uteffekt.
Vad körde du med för lampa till det?