Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
https://www.gd.se/gavle/mini-utflykten-till-cykelguppen-slutade-i-katastrof/
Kunde inte läsa artikeln men rubriken antyder att det inte alltid är kul att cykla :-)
Eufy, har själv 2C som har lite lägre upplösning men fortfarande fullt tillräckligt, fristående, laddbara och fyller nog alla rutor du tog upp.
https://www.kjell.com/se/varumarken/eufy#produkter
Tack, känns som en lite tryggare lösning att ha dom i bilen när man ska ut på roadtripp även om en V90 är lite låg i lastrummet så funkar det rätt bra.
Imorron blir det Danko Jones i Gasklockorna Gävle
https://www.livenation.se/event/danko-jones-rising-scandinavia-tour-2026-g%C3%A4vle-tickets-edp1643721
Stormen Johannes 27-28 december.
https://www.skogsstyrelsen.se/nyhetslista/stormen-johannes-kan-ha-medfort-storsta-stormskadorna-pa-tio-ar/
Ser man lokalt här i Gävle så ligger det ett 60 tal träd bara över klubbens två slingor i Skidstavallen på drygt en mil och då har redan skidklubben...
Frostmorgon och en del is från smältande snöhögar som runnit ut i färdvägen så dubben får bli på minst en vecka till men härligt med SOL i ögonen på väg till jobbet.
Skulle vilja påstå att dom är små i storlekarna, är själv 178 och sitthöjd på 74cm och behöver en L och har då fått beställa en längre styrstam då den blir väldigt kort och trång orginal.
Efter en smekmånad under december så åter till normal vinterpendling i Gävle, oskottat efter gårdagens och nattens snöande men gick att ta sig fram, lite bättre på vägar än cykelbanorna, förhoppningsvis fint skottat till hempendligen?