Sökresultat

  1. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Spanien verkar ha kommit igång.
  2. Dan C

    [OT] HiFi, vad skall jag tjöpa (spannet är brett)

    Precis, min har ingen HD.
  3. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    näää....inte alla.. Men det finns ju 10 andra lirare i laget.
  4. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Nordfeldt får iaf inte skulden för fadäsen igår av experterna. Om nu det skulle va nån tröst... EDIT: För AIKare som jag.
  5. Dan C

    [OT] HiFi, vad skall jag tjöpa (spannet är brett)

    Nej, MP3 spelare kallade man väl dom på den tiden? Men min Cowon kan spela de flesta ljudformat, inkl. flac. Och den kan även spela videofiler. Filerna ligger på det ENORMA inbyggda minnet på 4 Gb. :giggle:
  6. Dan C

    [OT] HiFi, vad skall jag tjöpa (spannet är brett)

    Hittade min gamla Cowon D2 i gömmorna. Batteriet funkade, och all musik låg kvar på den. Så jag testade lite nu i helgen, och ljudet är riktigt bra! (y)
  7. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Så otroligt gött det hade varit att slå ut Norge i 16:delen!
  8. Dan C

    X

    Bra platta den där! (y)
  9. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Jappsarna ser oroväckande bra ut... Det blir nog tufft att möta dom.
  10. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Japan Tunisien 2-0
  11. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Jaja, det är bara att komma igen och ta poäng mot Japan nu!
  12. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    VEM har sagt nått sånt urbota korkat???
  13. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Fy f-n vilken baksmälla alltså. Det är bara att somna om igen....
  14. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Nä, det tror jag inte...
  15. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    OM det går åt pipan så är det väl lika bra att somna...
  16. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Samma här... Får knäppa upp en kall till.
  17. Dan C

    [OT] Datafrågor - En samlingstråd

    Nej, fjollboll går inte att fixa på något vis över VPN... Fotboll däremot kanske finns en chans!
  18. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Med 3 Gnagare i laget så kan det ju bara gå bra!!
  19. Dan C

    Vad är Cykeln värd??

    Snygg hoj! Jag har för mig att den var ansedd riktigt vass back then.
  20. Dan C

    [ot] Fjollboll!

    Nu börjar det dra ihop sig mot match. Tur man har några kalla att lungna nerverna med.
Tillbaka
Topp