Håller med roligt med tröjor ifrån lopp gillar. Jag har cyklat och sprungit många lopp. På många så ingår tröja. Sliter dock ut i lägre takt än lopp jag deltar i. Har genom åren fått kasta eller gett bort, tröjor, t shirtar, flaskor, reflexvästar, kepsar, ryggsäckar... Känns hårt att kasta...