Sökresultat

  1. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Ifyllt, både ris och ros för Sthlm.
  2. salle

    [OT] Happys båtforum

    Hävertpump (https://www.biltema.se/bil---mc/bilverktyg/oljeverktyg/Pumpar/havertpump-2000018677) eller oljebytarpump (https://www.biltema.se/bil---mc/bilverktyg/oljeverktyg/Pumpar/oljebytarpump-manuell-2000019997), att koppla bort anslutningen till motorn och pumpa ut bensinen med blåsan ner i...
  3. salle

    [OT] Visa din 3D-print

    Aha, så kanske det är. Kollade aldrig vad den hade för tryck.
  4. salle

    [OT] Visa din 3D-print

    Någon som sett en adapter för att pumpa presta med flextail-pump? Jag har en flextail 2x...
  5. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Kallt, 9 grader när jag startade. Be bold, start cold var inget jag praktiserade utan tog fram höstbibsen och underställströjan. Blev inte kokt.
  6. salle

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    har ni beställt än?
  7. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Ja, övergången vid Liljeholmen/Marievik är ju livsfarlig. Men ska väl byggas bort i framtiden?
  8. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    In och skriv under: "Friluftsområden förfaller, fyra av fem barn rör sig för lite och friheten att röra sig fritt i naturen utmanas. Sveriges politiker måste agera och prioritera friluftslivet...
  9. salle

    Bikepacking

    en vanlig bivy då bara? Bara rulla ut och sova. Cloud up har ju fördelen att man kan pitcha ytterdelen innan innerdelen om man har med sig ground sheet. Är ju praktiskt vid regn. Med hängmatta så behöver man ju både under- , överquilt och en tarp så volymmässigt lite mer. Jag har en Amok där...
  10. salle

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    Mer singani till folket!
  11. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Pendlade hem efter lunch, ingen i vägen. Mycket bättre än i morse :)
  12. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Propagandaväder, dock tokmycket folk. Kan inte alla bara cykla någon annanstans än framför mig?
  13. salle

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Aha, då vet jag var!
  14. salle

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Japp! Jag och frun tog ett varv runt Fågelön idag på em.
  15. salle

    The Gravel tråd

    Kul! Ck Danion brukar ju köra lite grus om du vill ha sällskap, posta på deras FB. Finns mycket grus ner och ut mot Krokek. men även upp och runt Yngaren.
  16. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Motvind men tomt på cyklister när jag cyklade in till kontoret nu vid lunch. Siktar på tidig hemfärd också för att missa regnet och slippa allt folk.
  17. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Pendlade från sommarstugekontoret till hemmakontoret. 120km in på kontot. Sol, medvind och fina vägar. Bra start på veckan!
  18. salle

    [OT] Happys båtforum

    Lunch och klipphäng.
  19. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Räknade till fem större fällda träd från Vinterviken och upp till Axelsberg på ca 1,5km. Kaoz.
  20. salle

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Tog långa vägen hem, motvind ut förbi knugen men sen fick jag lite medvind hem från Slagsta. Slapp kastvindsuperregnkaozet och fick åka färja, 35km in på kontot+morgonens 10km. En bättre tisdag.
Tillbaka
Topp