Sökresultat

  1. Marten D

    [OT] Hur ser din arbetsplats ut ?

    Till Mörkö? Tack för att du gör ett bra jobb.
  2. Marten D

    Hur mycket snabbare snittfart vid viktnedgång?

    Testa myWindsock där kan du jämföra dina rundor med olika kroppsvikt. Lättare blir både roligare cykling och snabbare kan man konstatera.
  3. Marten D

    The Gravel tråd

    Ja
  4. Marten D

    [OT] Vad lyssnar du på för ovanlig musik just nu? Rekommendationer i första inlägget.

    Det var en udda mix som gjorde mig förbryllad - ett skönt gung, som gav mig huvudvärk, på samm agång!
  5. Marten D

    [OT] Nu har man varit på konsert

    Långt ifrån ungdomsgård...
  6. Marten D

    Fula Hojar!!

    Av princip håller jag avstånd från den typen av cyklar, så det känns riskfritt. Phuuu!
  7. Marten D

    Fula Hojar!!

    Kan du ge mig några exempel på pundarcykel. Så jag inte hamnar i cykelmisären.
  8. Marten D

    Fula Hojar!!

    Kontor som i kontoret till en verkstad.
  9. Marten D

    Fula Hojar!!

    Min kollega bygge en helt ny prototyp-ram (1 ex i världen!) osannolik 30 växlad DH-cykel, med rejäl gaffel och lätta cx-hjul, finnabbade däck. Målet var att bygga den bekvämaste cykeln någonsin, med brutal fjädringsväg. Den blev tyvärr stulen på kontoret.
  10. Marten D

    The Gravel tråd

    Hjort-Olars eller vad fikastället heter? Har varit där. Mycket folk. Bra fika! Fina bilder!
  11. Marten D

    The Gravel tråd

    OT. Har precis bokat en (golf-)stuga utanför Nyköping. Så det blir fyra heldagar att utforska grusvägarna i de trakterna. Ska bli kul att se nya ställen. Använder Team utan gränser mycket fina grusvägskartor för att hitta lämpliga rutter.
  12. Marten D

    The Gravel tråd

    Såg att de kört Cykelrallarn MTB-lopp, men tydligen öppet för gruscykel i Sportmotions-klassen. Kikade på en film från loppet och det såg extremt (för att vara MTB-lopp) gruscykelvänligt. Någon som har testat och sett hur mycket snabbare en gruscykel är? Enligt AI, skulle man med gravelcykeln...
  13. Marten D

    Bästa godiset under cykling?

    77gram kolhydrater är bra.
  14. Marten D

    [OT] Hur många semlor har du käkat idag-tråden

    Får man tag på semlor lagom till midsommar, ställer man inga svåra frågor!
  15. Marten D

    Bästa godiset under cykling?

    Min sambo frossar i finskt sportgodis - Jollos. Som Fazers Gröna kulor, fast mindre. Goda och I många smaker.
  16. Marten D

    Bästa godiset under cykling?

    Nutrition facts As sold for 100 g / 100 ml Compared to: Gummi candies Energy ~ 1408 kJ (326...
  17. Marten D

    The Gravel tråd

    Det är de små detaljerna som ger fulländning!
  18. Marten D

    Graveldäck - vilket är er favorit?

    Från 40mm till 50mm!
  19. Marten D

    [Din bikt] Trimma din vikt till 2026 (2025, 2024, 2023 2022)

    Protein ja, normalt mellan 100-160 gram/dag. Träningen var något jag passade på att göra i det fina vädret. Men försöker köra dubbelpass någon dag i veckan.
Tillbaka
Topp