[fulcross GBG] Revisiting Ronde van Retaard 2010! 28 september??

ol__

Aktiv medlem
Jag fick en impulstanke: jag har önskat köra men missat retaarden två år i rad, och i år blev den inställd. Jag har alltså aldrig kört retaarden, vilket jag grämer mig något för.

Men så tänkte jag, varför inte helt enkelt dra ut och köra 2010 års runda? Bara ta och följa: http://www.bikemap.net/sv/route/696920-ronde-van-retaard-2010/#/z10/57.72761,12.36373/google_hybrid

Impulsen fortsätter: nu på lördag, den 28e. Väldigt kort varsel, jag vet. Krockar med 10års jubileet, jag vet. Men jag är ledig och kanske någon annan intresserad att hänga på?

Jag fick denna tanke igår kväll, så jag har inte tänkt så mycket mer. Blir vi ett par stycken så kan vi ju styra upp närmre plan, tider osv efter vad som passar gruppen.

Senast ändrad:
Efter det sjunkit in lite ser jag ännu mer att det är kort framförhållning, även för mig själv. Inte säker på om jag heller vill lägga hela dagen...

Men jag ger det ändå en liten bump. Någon lockad? :)

Lite lockad är jag, men vågar inte lova något då jag dels är dunderförkyld och dels kanske får jobba på lördag.
Men grusvägsrally låter lockande! Vad har du tänkt för tempo?
Kör jag så blir det med pendlarcrossen med VÄXLAR :)

Senast ändrad:
Jag är lockad ;)
Men på lördag är det lite ont om tid.
Är det ok med växlar eller blir man för evigt hatad? ;)

Edit: Såg att emil hade samma tanke...

Senast ändrad:
Kul att intresse finns!

Jag kör ss, relativt lågt utväxlat så tempot är inte övernaturligt. Jag är relativt otränad och ropar gärna "alla ska med" ;)

Kanske man kan göra någon avkortning och inte ta hela rundan? Och på något sätt ska en slinga så man slipper ta sig med pendeltåget... jag blev själv fundersam om jag vill ta en alltför stor del av lördagen i anspråk.

Jag kan absolut vara intresserad. Men kanske inte heller hela dagen, ska ha gäster på kvällen. Vågar inte spika något än, behöver synca veckohandling +ANNAT också.

Jag har kommit fram till det inte blir någon grusvägstur för mig imorgon. Hoppas ingen hann bygga upp några stora förhoppningar, men det verkar ju som att alla var lite tvekande.

Men men, det kanske blir ett nytt försök till att köra rundan senare i höst. Det kan ju vara mysigt att köra när det är regnigt, lerigt, grått och kallt. Sådär mysigt som det bara är när misären letar sig in till benmärgen.

;)

Tillbaka
Topp