Kung_Gustaf
Ny medlem
[OT] Nu är det hjul igen... varje förbannade år..
Då var det dags igen.. 400'000 miljarders lådor med pynt. Jag började med att bära upp fyra av åtta kartonger plus allt löst i form av trädgårdstomtar, större lyktor, julpapper m.m. Ca hälften blev kvar och 60% av det jag bar upp syns på bild.
Ändå ska det handlas mer.... god hjul mina herrar och hens.
Här syns det jag nämnde ovan.. 60% av det jag plockade upp..
Vad vore inte Julen för Apotekarnes julmust? Örtläsk när den är som bäst!
Sedan blev det att testa sina gardinskills. Styvt!
The julkula som kommer i triss och som ska upp på balkongen tillsammans med den där barrslingan och fan vilken lång mening det blev men nu är den slut.
Här är en av lådorna uppackade. Svärmor har det lite tuffare med sina >650 tomtar..
Fråga mig inte hur det gick till.... men jag pyntar och kärringen rensar The Ring-brunnen på 'ANNAT'.
Jag njuter liksom av att vara lite bitter och grinig när jag pyntar. Det är ju så det ska vara. Dom får ju inte tro att man har en ganska behaglig stund.. lite trevligt måste jag ändå erkänna öppet att det blir.
Husets mästare får den absolut finaste platsen för sin önskelista som är fylld med nödvändiga saker! Upp till bevis hur mycket mor och dotter älskar mig!
Must igen!
Sorry Stalle för att jag var så snurrig i din tråd. Vette fan hur jag tänkte... 75psi kör jag med min matchvikt på ~79kg.
Den elaka grisen från Norges baksida, Hellfjord!
Välkommen!
Edit: OT
Ändå ska det handlas mer.... god hjul mina herrar och hens.
Här syns det jag nämnde ovan.. 60% av det jag plockade upp..
Vad vore inte Julen för Apotekarnes julmust? Örtläsk när den är som bäst!
Sedan blev det att testa sina gardinskills. Styvt!
The julkula som kommer i triss och som ska upp på balkongen tillsammans med den där barrslingan och fan vilken lång mening det blev men nu är den slut.
Här är en av lådorna uppackade. Svärmor har det lite tuffare med sina >650 tomtar..
Fråga mig inte hur det gick till.... men jag pyntar och kärringen rensar The Ring-brunnen på 'ANNAT'.
Jag njuter liksom av att vara lite bitter och grinig när jag pyntar. Det är ju så det ska vara. Dom får ju inte tro att man har en ganska behaglig stund.. lite trevligt måste jag ändå erkänna öppet att det blir.
Husets mästare får den absolut finaste platsen för sin önskelista som är fylld med nödvändiga saker! Upp till bevis hur mycket mor och dotter älskar mig!
Must igen!
Sorry Stalle för att jag var så snurrig i din tråd. Vette fan hur jag tänkte... 75psi kör jag med min matchvikt på ~79kg.
Den elaka grisen från Norges baksida, Hellfjord!
Välkommen!
Edit: OT
Senast ändrad: