Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Stages Dash L50
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glawe" data-source="post: 3785331" data-attributes="member: 52679"><p>Dom hade skrivit fel adress på mitt paket, så jag fick ta mig 5 mil till Malmö för att hämta ut paketet som dhl vägrade leverera.</p><p></p><p>Jag beställde ett upper blendr fäste som mycket riktigt knappt med våld går att få på plats.</p><p>[Edit] Jag lyckades få fästet att fungera ganska bra genom att lossa på skruvarna och sen spänna dom igen när den satt på plats.</p><p></p><p>Och när jag försökte registrera min device på webbsidan så gick det inte.</p><p></p><p>Efter ett snack med supporten så visar det sig att dom ibland skriver fel, så det kan ta några dagar innan jag kan regga min device och få 2 månader trial på deras tjänst för gpsen. Sen måste man betala $20 i månaden för att ens göra kartor. Det visste jag inte innan jag beställde.</p><p></p><p>Sen provade jag att starta en runda med en gpx jag kopierat manuellt till den, gick ut för att se hur kartan såg ut. Efter 10 mins med "No GPS" gav jag upp och gick in igen. Mar mailat supporten och frågat hur man returnerar den. Sjukt besviken :(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glawe, post: 3785331, member: 52679"] Dom hade skrivit fel adress på mitt paket, så jag fick ta mig 5 mil till Malmö för att hämta ut paketet som dhl vägrade leverera. Jag beställde ett upper blendr fäste som mycket riktigt knappt med våld går att få på plats. [Edit] Jag lyckades få fästet att fungera ganska bra genom att lossa på skruvarna och sen spänna dom igen när den satt på plats. Och när jag försökte registrera min device på webbsidan så gick det inte. Efter ett snack med supporten så visar det sig att dom ibland skriver fel, så det kan ta några dagar innan jag kan regga min device och få 2 månader trial på deras tjänst för gpsen. Sen måste man betala $20 i månaden för att ens göra kartor. Det visste jag inte innan jag beställde. Sen provade jag att starta en runda med en gpx jag kopierat manuellt till den, gick ut för att se hur kartan såg ut. Efter 10 mins med "No GPS" gav jag upp och gick in igen. Mar mailat supporten och frågat hur man returnerar den. Sjukt besviken :( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Stages Dash L50
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det.
Läs mer
Jag förstår