Val av stigcykel för cykling i skogarna kring Kungsbacka/Göteborg

Ytterligare ett test av Ripmo AF:

Å nu har jag bestämt mig för att det är en Ibis Ripmo AF jag vill ha, så nu ska jag bara försöka hitta en i storlek XL å helst den silvriga varianten!

Senast ändrad:
roefv sa:

Å nu har jag bestämt mig för att det är en Ibis Ripmo AF jag vill ha, så nu ska jag bara försöka hitta en i storlek XL å helst den silvriga varianten!
Den lär funka finfint!
Bara köp något! Du har ju redan förlorat 4 månaders åktid. :D

Hur som är det nog xxx Ripmo AF på väg till Sverige
De borde redan vara betalda av CK alt en bank som garanterar.
En retur med allt vad det innebär gällande frakter och lagerhållning kostar nog en del.
Denna batch borde isf kunna köpas upp en entreprenör som vidare säljer dem till oss som har en beställning för en "markup"

Jag styrde runt på en giant trance 29:a i väntan på min reign i slutet på förra året, va helt magisk. trots 130/115 så gick det att smiska på som fan i vallåsen, och det kan va en av de trampeffektivare hojjarna jag testat.

yonsson sa:
roefv sa:

Den lär funka finfint!
Bara köp något! Du har ju redan förlorat 4 månaders åktid. :D

Sitter inte i sjön direkt, har ju faktiskt en HT som funkar ypperligt... Men nu har jag bestämt mig för vad jag vill ha... Får väl se vart det landar... ?

tjone sa:
Hur som är det nog xxx Ripmo AF på väg till Sverige
De borde redan vara betalda av CK alt en bank som garanterar.
En retur med allt vad det innebär gällande frakter och lagerhållning kostar nog en del.
Denna batch borde isf kunna köpas upp en entreprenör som vidare säljer dem till oss som har en beställning för en "markup"

Ja du, frågan är ju om ens "min" batch blivit skickad ännu?!? Ibis har tydligen ledigt fram till och med 7/1 så innan dess lär man inte få veta nått, sen får vi väl se vad som händer, och om det löser sig med någon svensk leverantör/åf.

Tillbaka
Topp