Har inga problem med Mike_Dee, hälften fattar jag andemeningen med och hälften fattar jag inte alls.
Han bedriver ju ingen personförföljelse på något sätt, rätt oförargligt. Har funnits betydligt mer provocerande eller rent osympatiska människor på forumet.
Men det är klart , att samma dag ha 4-5 röstningstrådar om (i mångas ögon) nonsensfrågor tar ju lite plats.
Kan inte Mike_Dee få en egen tråd för sina OT : Dagens Mike_Dee OT? Eller är det just det han har fått? Hittar den inte i så fall. Om han får sina inlägg mergade med övrigt OT så kan jag nog ha en viss förståelse för hans irritation.
Han är ju onekligen ett original, finns inte så många kvar, man bör nog vara lite rädd om dom som är kvar, speciellt i dessa konformistiska tider.
Så länge forumet inte invaderas av för många Mike_Dees så tycker jag det är OK. Har inget emot bögskämt eller fylleskämt , tycker det är kul, men det är ju också OT och tar en väldigt stor plats på Happy, så varför dömma Mike_Dee så hårt?
Att han är lite dyslektiker har väl framgått ganska klart, inte mycket att orda om i min värld.