Ensamvargen
Ny medlem
Tour de France 2016 - the tråd
Ja, nu börjar det dra ihop sig. Vem ska vinna? Gissar på Jurch Einshaabendv.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Yes, tv4 sänder Touren i år. Verkar som att det blir via tv12.Marren sa:Tyckte jag såg en FDJ-cyklist i en jingle på TV12 i går?
Skall de sända Touren i år?
Lyktstoplemedhjul sa:Orka kolla årets Tour de france. Bättre cyklister (presterar mer watts/kg) än en själv.
Tacka vet jag sitta kolla videosar med Pantani från back in the days.
/den delvis avundsjuka mobila enheten
Arsozath sa:Lyktstoplemedhjul sa:Orka kolla årets Tour de france. Bättre cyklister (presterar mer watts/kg) än en själv.
Inte lätt när man är genetiskt överlägsen å vill titta på kvalitetscykling på tv.
Lyktstoplemedhjul sa:Orka kolla årets Tour de france. Bättre cyklister (presterar mer watts/kg) än en själv.
GoranS sa:Lyktstoplemedhjul sa:Orka kolla årets Tour de france. Bättre cyklister (presterar mer watts/kg) än en själv.
Menar du att det är jobbigt att se de som presterar bättre än vad du kan och att du därför inte vill se det, men samtidigt tittar på gamla Pantaniklipp?
Mycket sånt är det för vissa...Lyktstoplemedhjul sa:Som en nazist sa i en podd jag lyssnade på.. då kan egot tänka att man "vinner" då man själv är vid liv.GoranS sa:Menar du att det är jobbigt att se de som presterar bättre än vad du kan och att du därför inte vill se det, men samtidigt tittar på gamla Pantaniklipp?Lyktstoplemedhjul sa:Orka kolla årets Tour de france. Bättre cyklister (presterar mer watts/kg) än en själv.
Egolekar i know
emmer sa:Mycket sånt är det för vissa...Lyktstoplemedhjul sa:Som en nazist sa i en podd jag lyssnade på.. då kan egot tänka att man "vinner" då man själv är vid liv.GoranS sa:Menar du att det är jobbigt att se de som presterar bättre än vad du kan och att du därför inte vill se det, men samtidigt tittar på gamla Pantaniklipp?Lyktstoplemedhjul sa:Orka kolla årets Tour de france. Bättre cyklister (presterar mer watts/kg) än en själv.
Egolekar i know
Nibali kör för Aru. Han lär väl inte orka utmana i GC efter Girot.a.svensson sa:Annars är väl Contador, Nibali de två starkaste korten vid sidan av Froome och Quintana.