Starka lampor (lupine) ---Nu med bilder på inköp och resultat---
Är ute efter att bestycka min cykel och mig själv med ordentligt med ljus. Tittar på lupines system och då med en piko 4 (1500lumens) på hjälmen och en wilma R 7 (3200lumen) på styret. Respektive batteri räcker i ca 1:45h och därför funderar jag även på att köpa det stora batteriet för att kunna ha det på bilman och i sin tur wilmans batteri till pikon. Det ger ca det dubbla i brinntid och borde räcka även för längre kvällsturer och med lite marginaler hem.
Är det någon som har erfarenhet av luppens lampor och som kan bekräfta om dom är värda pengarna i kvalitet. Det är en ganska stor investering och då kan man förvänta sig något extra i kvalitetsväg. Jag gillar att alla batterier och lampor passar varandra och man kan välja lampa/ beter efter behov.
Är det någon som testat ställningen för att montera batteriet i flaskhållaren?
Är det någon som har erfarenhet av luppens lampor och som kan bekräfta om dom är värda pengarna i kvalitet. Det är en ganska stor investering och då kan man förvänta sig något extra i kvalitetsväg. Jag gillar att alla batterier och lampor passar varandra och man kan välja lampa/ beter efter behov.
Är det någon som testat ställningen för att montera batteriet i flaskhållaren?
Senast ändrad: