Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:<3 Topspot redan i anmälningslistan! Räkna med att jag behåller platsen även till resultatslistan!
jofahjalm sa:Finns det häcklare till chickenslinesen?
jofahjalm sa:Får kanske ta DHn. Banshee verkar ha lite svårt för SBR...
AJ sa:Vi har ju några byggen kvar. Finns önskemål så kan vi alltid "ta i" lite till när det gäller storlek och höjder på grejerna :-)
jofahjalm sa:Jag har alltid stått fast vid att det bästa sättet att höja nivån inom en idrott är att sålla ut de svagaste. Go nuts!
Kom ihåg eldgap, du hörde det här först...
jofahjalm sa:Jag har alltid stått fast vid att det bästa sättet att höja nivån inom en idrott är att sålla ut de svagaste.
s sa:Ni får gärna bygga stort bara det finns god marginal till chicken run så där är plats att runda ambulanspersonalen som skrapar bort bitarna efter Jofa. Jag tänker då inte stanna.
larsaw sa:BTW, styrstamsbredden är nu korrigerad till "Bredd på styret" så ni som tagit frågan allt för bokstavligt kan antingen anmäla er på nytt eller meddela mig per PM eller här i tråden.
larsaw sa:Annars kan ju alltid Jofa få köra sist ;)
larsaw sa:Mer seriöst, någon form av chicken-lines kommer alltid att finnas runt svårigheterna.
Luthman Photography sa:Kör Jimpa två gånger med olika styren?
durietz sa:Får man verkligen vara med om man kör olika varumärken på däcken fram och bak?? *host host* jofa *host host*
larsaw sa:BTW, styrstamsbredden är nu korrigerad till "Bredd på styret" så ni som tagit frågan allt för bokstavligt kan antingen anmäla er på nytt eller meddela mig per PM eller här i tråden.
durietz sa:Får man verkligen vara med om man kör olika varumärken på däcken fram och bak?? *host host* jofa *host host*