[Kalender] SBR 20!!! - Dead End i Glasberga, söndagen den 8/5-2016

Här kommer själva inbjudan till vårt lilla spektakel... 70 platser lediga f.o.m. nu, först till kvarn...

inbjudanSBR20deadend_Page_002.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_003.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_004.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_005.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_006.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_007.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_008.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_010.jpg

inbjudanSBR20deadend_Page_011.jpg

För er som inte orkar läsa och redan bestämt er, så kan ni anmäla er här: ?

Anmälda

Addehard
Andrea P
B A
Blajdan
Bullit
da Pef
Dave212
durietz
Egonator
Elin W
Erik
Felixiden
fonky
fredrik168
Gemon
GN
Gushem
H.
Henrik83
Hetsjägar´n
HåkanN
ij
JakeTheSnake
jameslosey
Jejje
Jennie D
JeppeD
J-H
Jimpakongo
jlehtinen
joelekman
jofahjalm
Johan Landh
Johnnyrubber
Jonas Jansson
Karin_P
Lisa
luthman_photography
Macius
Magnus Edfeldt
Magnus Harling
Mattias
Mattias_i_skogen
Mecke
Mr_J
mtamme
Nobby
O
Oliwer
Ratzzer
Roger Georgsson
s
somebody
Stephan Erne
Stream
Swoop
Tony salo
torkelo
wildgoat
Wirzen
xiongxiong
young p

Senast ändrad:
Jag är tokanmäld! Jag har också försökt hetsa AJ till ytterligare extrema features under kvällen...

Anmälan inskickad! It's on like donkey kong!

PS: Hallå! Vad ska man ha för däck?

Excellanmälan bråkar med mig. Är det tillfället ogillande eller har den gett upp på mig?

Snyggaste presentationen av ett SBR med god marginal :D

BTW, bekräftelse meddelande m inbetalningsinfo kommer att skickas ut med start på måndag kväll. Därefter var tredje dag för nyanmälda.

<3 Topspot redan i anmälningslistan! Räkna med att jag behåller platsen även till resultatslistan!

Skitsnygg anmälan och mycket genomarbetad bana. Kommer bli fest! Nähä, jag har inte skrivit i tråden.

Verkar ascoolt, lugnt att vara med fast man är fegis och aldrig kört något liknande? = vågar inte hoppa :(

jofahjalm sa:
Finns det häcklare till chickenslinesen?

Jag jobbar för fullt på att dressera mina barn till dryga arroganta häcklare, speciellt mot samhällets svaga o fega...
För att inte prata om vad jag dresserar hunden till ;)

Om jag kommer och tittar så tar jag med en rörskärare. Kommer göra tydliga men nästan osynliga brottanvisningar på ramar som ser alltför välbyggda ut. Som tillverkare kan man ge mig beskyddarpengar. Rekommenderas Canyon trots att de inte ser särskilt överbyggda ut. Banshee göre sig inte besvär, där vill jag prova var gränsen för brott går.

Spektaklet här i Glasberga kommer att bli episkt, det då alla sträckor innehåller svårigheter som samtliga är manövrerbara för en vanlig dödlig men som kan forseraras mycket snabbare för den tekniskt skicklige eller våghalsige...
Dock är det här inte på något sätt en måttstock för hur ett SBR bör vara.
Det är upp till var o en som arrangerar att välja dom stigar man själv tycker passar.

Senast ändrad:
Jag har alltid stått fast vid att det bästa sättet att höja nivån inom en idrott är att sålla ut de svagaste. Go nuts!

Kom ihåg eldgap, du hörde det här först...

AJ sa:
Vi har ju några byggen kvar. Finns önskemål så kan vi alltid "ta i" lite till när det gäller storlek och höjder på grejerna :-)

Jo vi har ju några grejer kvar... Mmmmm hehe mmmmm...

jofahjalm sa:
Jag har alltid stått fast vid att det bästa sättet att höja nivån inom en idrott är att sålla ut de svagaste. Go nuts!
Kom ihåg eldgap, du hörde det här först...

Pratar vi höga eldsflammor eller 5-meters glödbädd's-gap?

jofahjalm sa:
Jag har alltid stått fast vid att det bästa sättet att höja nivån inom en idrott är att sålla ut de svagaste.

Här blir det snarare en fråga om att sålla bort de mest korkade.

Ni får gärna bygga stort bara det finns god marginal till chicken run så där är plats att runda ambulanspersonalen som skrapar bort bitarna efter Jofa. Jag tänker då inte stanna.

s sa:
Ni får gärna bygga stort bara det finns god marginal till chicken run så där är plats att runda ambulanspersonalen som skrapar bort bitarna efter Jofa. Jag tänker då inte stanna.

Annars kan ju alltid Jofa få köra sist ;)
Mer seriöst, någon form av chicken-lines kommer alltid att finnas runt svårigheterna.
BTW, styrstamsbredden är nu korrigerad till "Bredd på styret" så ni som tagit frågan allt för bokstavligt kan antingen anmäla er på nytt eller meddela mig per PM eller här i tråden.

Ingår häckling i anmälningsavgiften eller måste man betala extra för det?

Jag öppnar gladligen plånboken för att Larsas dotter ska stå och vråla "Är du också en princessa?!?" vid chickenlinen :)

larsaw sa:
BTW, styrstamsbredden är nu korrigerad till "Bredd på styret" så ni som tagit frågan allt för bokstavligt kan antingen anmäla er på nytt eller meddela mig per PM eller här i tråden.

Fan jag som trodde det var en ny grej och vara nere och mätte bredden på min styrstam. Ok 785cm är styret då. Vänligen korrigera.

Får man verkligen vara med om man kör olika varumärken på däcken fram och bak?? *host host* jofa *host host*

Luthman Photography sa:
Kör Jimpa två gånger med olika styren?

Det är väl med eller utan dubbelkronad Öhlinare... ;)

durietz sa:
Får man verkligen vara med om man kör olika varumärken på däcken fram och bak?? *host host* jofa *host host*

Det är ju det mest trenduroaktiga du kan köra, helst ska bakhulets logga vara svartmålade (signalerar att man är sponsrad men inte nöjd med sponsorns utbud...)

larsaw sa:

Okej då, 785mm brett är mitt styre.
Annars var det universella svaret 42 sjukt nära styrstamsbredden...

durietz sa:

Vissa av oss (typ jag och David Bowie) är så tuffa att vi står över alla regler och normer. Vi följer inte trenderna, vi sätter dom.

Enl. djungeltelegrafen har tävlingsledningen precis skickat ut anmäldas bekräftelse/inbetalningsinfo ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp