ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] Malmö 600km brevet 21 maj - Nu med RRs inklusive extranummer
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:Som påpekats i "annan tråd på snarlikt tema" så gäller det alltså att släppa hörnflaggan och komma in i matchen - anmälningsfristen vid Malmö-breveter är inte så generös som på en del andra platser.
Trenden under året har (tyvärr) varit att antalet startande mer eller mindre halverats för varje ny distans i super randonneur-serien.
Men 600km är ju en riktigt trevlig distans jämfört med den stressiga och plågsamma 400km så vi får hoppas att den blir fler än 5 startande.
Longines sa:ohellstrom sa:Som påpekats i "annan tråd på snarlikt tema" så gäller det alltså att släppa hörnflaggan och komma in i matchen - anmälningsfristen vid Malmö-breveter är inte så generös som på en del andra platser.
Trenden under året har (tyvärr) varit att antalet startande mer eller mindre halverats för varje ny distans i super randonneur-serien.
Men 600km är ju en riktigt trevlig distans jämfört med den stressiga och plågsamma 400km så vi får hoppas att den blir fler än 5 startande.
Galet - lycka till!
ohellstrom sa:Jag misstänker att det är något högkvalitativt typ en Supernova du överväger, så det känns rätt safe.
Tror jag kommer fortsätta med batterilampa, det blev ju inte riktigt mörkt på 400k så den behöver testas ordentligt.
NLC sa:ohellstrom sa:Jag misstänker att det är något högkvalitativt typ en Supernova du överväger, så det känns rätt safe.
Tror jag kommer fortsätta med batterilampa, det blev ju inte riktigt mörkt på 400k så den behöver testas ordentligt.
Supernova E3 eller B&M IQ-X är det två som är i skottgluggen. Var lite fundersam på en Lupine Pico ett tag, men det får nog vänta till i höst. Eller så får du testa din lampa ordentligt och jag kör med Eyc:n fram ;-)
NLC sa:Bra bumpat. Nu är det dags att börja fundera på vilken sorts proviant som ska medtagas. Och reka -ryd/-hult skyltar.
Jenny W sa:Jag är avundsjuk. Har varken cyklat 400k eller 600k i år. Siktar in mig på ett par rundor på hell week ist
ohellstrom sa:Haha... Som antytts ovan har jag "råkat" dubbelboka mig lite.
Starten på Copenhagen Marathon går ju på söndag kl 9.30....
Men, som förmildrande omständighet, så har jag bara tänkt springa som farthållare åt Fru Hellström.
ohellstrom sa:TGIF!
Peppad så in i bomben!
ohellstrom sa:Ja, men sjukdomsinsikt är väl egentligen ett sundhetstecken? Klurigt det här...
Hursomhelst, känns som jag har packat löjligt lätt. Det är nästan fusk det här med tvåsiffriga temperaturer. Har inte vant mig än, misär-2015 sitter djupt.
ohellstrom sa:Ja, men sjukdomsinsikt är väl egentligen ett sundhetstecken? Klurigt det här...
Hursomhelst, känns som jag har packat löjligt lätt. Det är nästan fusk det här med tvåsiffriga temperaturer. Har inte vant mig än, misär-2015 sitter djupt.
Jenny W sa:E ni framme snart?
ohellstrom sa:Jenny W sa:E ni framme snart?
Har stämplat in vid frukosten.
Sitter och diskuterar med mig själv om jag ska ta regnjackan med eller be Murphy dra åt helvete...