[Kalender] Brevet 600k Malmö 9/7 - Blekingerundan

Ser bra ut. T-12h

Skarmavbild2016-07-08kl.19.44.45.png

Ska bli riktigt roligt att komma iväg.

Bra kört.

Tillbringat dagen i Traryd och där har varit kanonväder om än lite blåsigt hoppas det fortsätter så.

Tillönskar er alla en god natt där ute på vägarna. Själv ska jag lägga mig och sova. Hoppas på trevlig frukostläsning.

Now we're talking - äntligen lite riktig bensinmacksmat istället för snabbande med pizzerior och gatukök :)

Av tiden att döma blir det stämpling på Donken i Karlshamn. Menar att CircleK stänger vid midnatt.

Tyvärr var benen helt slut och de 70 km till Kristianstad tog 4h. Men kroppen är tvärdöd.

Jag är ju knappast känd för att ge upp, men det funkar inte att cykla vidare. 510k så nära, men ändå inte. Nu väntar transportmisär med tåg/buss/tåg
image.jpeg

Surt ! Men bra kämpat och bättre lycka nästa gång (och även om det inte känns så just där och då så finns det nästan alltid krafter och ffa tid kvar - det är bara pannbenet som behöver tränas ?).

Neeejhjääää!!!
Man bryter inte en brevet! Du har ju till midnatt på dig. Bara att ta in på närmsta busskur för powernapp.

Nåja. Synd.

Vilka tre var det som lämnade McD?
Var är den femte som startade?

Tråkigt, men jävligt bra kämpat. Kan inte ha varit kul att plåga sig fram med heldöda ben.

510 km i sträck är ändå längre än 99,9% av folket någonsin cyklar i sträck.... Kudos!

Tro mig Jenny, jag funderade i 7 mil. Men motvinden och tempot tog ut sin rätt. Undrar om Tony, Matthias, Gustav och Jens (DK) klarade SUB24. Vi hade ett rullsnitt på 29,5 fram till Karlshamn. Stämplade 18h efter start, 44 mil. Så de låg bra till.

Jag är inte superbesviken, det var en trevlig tur med fint väder, om än lite blåsigt.

Tillbaka
Topp