Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Evil/Ratbike-raceteam registrerar först anmälningar när betalning är mottagen. Det är viktigt för att vi ska ha möjlighet att beställa tillräckligt mycket tidtagningsutrustning.
H. sa:Låter grymt men jag kommer nog inte, ska på bröllop dagen innan.
roskai sa:Jag bandar av Nacke 4! Alternativ rullas i tjära :O
olle/frost sa:Om jag överlever Ryssbergen Rampage, och andra förutsättningar givna, så vafan, varför inte?
jofahjalm sa:Nej då. Det betyder bara att du nu har möjligheten.
Magnus Harling sa:olle/frost sa:Om jag överlever Ryssbergen Rampage, och andra förutsättningar givna, så vafan, varför inte?
Kom igen. Jag behöver moraliskt stöd från någon som faktiskt har lämnat moppeåldern!
durietz sa:Doktorn säger: Nej för fa-an!
Jag säger: Nu kör vi!
Blir ju några veckor sedan man satt på en cykel, men detta känns väl som en bra rehab-runda??
Schreddan sa:durietz sa:Doktorn säger: Nej för fa-an!
Jag säger: hål-i-huvet
durietz sa:Schreddan sa:durietz sa:Doktorn säger: Nej för fa-an!
Jag säger: hål-i-huvet
Haha det här med ironi går nite riktigt hem på tze internutz. Även om detta bara var halvironiskt.
Blir ju några veckor sedan man satt på en cykel, men detta känns väl som en bra rehab-runda??
durietz sa:Haha det här med ironi går nite riktigt hem på tze internutz. Även om detta bara var halvironiskt. Skulle sjukt gärna vilja vara med särskilt eftersom jag redan missar SBR 21 men är dessvärre 1-3 veckor för tidigt i min rehabfas. Skjuta på racet lite kanske?? Kom igen Jofa! Du behöver också lite mera träningstid!
jofahjalm sa:Vi har filmat snygga filmer från sträckorna. Men tyvärr är min infrastruktur svårt handikappat och filmerna ser ut som skit när dom väl kommer ut i etern. För att avhjälpa detta tänkte jag istället beskriva sträckorna i ord.
Nacke 1:
jofahjalm sa:Shuttel upp skulle inte matcha Henrik83s ankelstrumpor och valdes därför bort.
jofahjalm sa:Jeppe Dav klar för start.
hm sa:150 $ och i förväg dessutom!
det går bra att köra svartrace va, och ingen som tar illa upp? :)