KÖP & SÄLJ
-
-
Specialized Tarmac
Säljes i Stockholm -
Hjulset 29" 30mm Lefty Cannondale
Säljes i Östergötland -
Cresent balanscykel
Säljes i Östergötland -
Kassett 13-speed SRAM
Köpes i Älvsborg
Forum
-
[OT] Varför finns det ingen [OT] Vilken Aperol Spritz dricker du nu?
Senaste: Pfaff / Svar: 11 -
Produktidé: Ventilation för vanliga ryggsäckar – skulle du använda det?
Senaste: Eveningstar / Svar: 17 -
Röd pickup som sotar cyklister
Senaste: fhloston / Svar: 6 -
Vilken fabriksvaxad kedja skall jag ha?
Senaste: Simon L / Svar: 6 -
Fairlight Faran/Strael/Secan
Senaste: 20hempwalk / Svar: 929
Kristoffer Öhrn 2023-09-26
Vilket härligt event och sjukt kul att ni förevigar det med bilder! Tack
Sudden19 2023-08-18
Toapaus vid 15.16 - 15.24 också? Typiskt :) Fina bilder hursomhelst!
Sulfaten 2023-08-15
Ja, jag såg det, där är jag ju: 646243
Maqqan 2023-08-15
Kika bland bilderna från cykelvasan 30 och 45 så kanske du hittar dig själv. De loppen kördes ju samtidigt.
Sulfaten 2023-08-15
Då får man köra Riktiga CV nästa år istället för Öppet spår. Bra jobbat av er!
Glisseur 2023-08-15
Vasans nummerlappar verkar vara lite fladdriga så det gör ju att dom blir lite svårare att läsa av för systemet eftersom siffrorna inte blir lika tydliga. Lerstänk hjälper ju inte till heller förstås.
Maqqan 2023-08-15
Inte helt lätt att se nummerlappen, snyggt att ni lagt in tider med. Hittade mig själv ganska snabbt.
Glisseur 2023-08-15
Misstänker toapaus för fotografen, tyvärr.
Mrahvin 2023-08-15
Fenomenala bilder! Ni är grymma som är ute och fotar. Kul att se hur illa man såg ut :-) Råkar saknas bilder mellan ca 13.30 och 13.42. Paus då kanske eller har dessa bara inte laddats upp?