KÖP & SÄLJ
-
-
Superior RR 7.5
Säljes i Göteborg -
GT byte
Köpes i Stockholm -
S-WORKS Venge 2021 size 56 Frame set
Säljes i Stockholm -
Fox 36 Rhythm air shaft (140 eller 150mm)
Köpes i Skåne
Forum
-
Dela upp Norge i cyklingskluster (lvg och gravel) inklusive övriga intressanta naturområden?
Senaste: Bele / Svar: 38 -
[Gnälltråd] Hittade ett rosthål i ramen
Senaste: Aron / Svar: 42 -
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Senaste: dAVEUSlol / Svar: 19548 -
Istället för De Rosa landsvägsracer..?
Senaste: miyatafarfar / Svar: 4 -
Vad ska jag ha i det här hålet?
Senaste: IM / Svar: 21
Marcos i Balingsnäs 2025-05-26
Hej ! Jag tycker att den 3 varv borde vara den andra som förut. Man är så tröt så man kan inte njuta av den. Personligt jag föredrar den gamla ritningen, men kanske bara för att jag är mer vann med.