KÖP & SÄLJ
-
-
CANYON Inflite AL 9.0 Ultegra Size 54 S/M Fresh!
Säljes i Göteborg -
Canyon Spectral CF 29” stl S, 2023
Säljes i Halland -
GT Zaskar LT i nyskick
Säljes i Skåne -
Drömbygge: Specialized S-Works Epic HT (Medium) – 9 kg ren fart!
Säljes i Stockholm
Forum
-
Blockettråden 2
Senaste: NickPick / Svar: 19088 -
Ny racer? Funderingar...
Senaste: Bele / Svar: 33 -
Dela upp Norge i cyklingskluster (lvg och gravel) inklusive övriga intressanta naturområden?
Senaste: Bele / Svar: 43 -
STF minskar/stänger ner i jämtlandsfjällen
Senaste: Larsifer / Svar: 256 -
Är denna ramen körd?
Senaste: Aron / Svar: 2
Marcos i Balingsnäs 2025-05-26
Hej ! Jag tycker att den 3 varv borde vara den andra som förut. Man är så tröt så man kan inte njuta av den. Personligt jag föredrar den gamla ritningen, men kanske bara för att jag är mer vann med.