KÖP & SÄLJ
-
-
Canyon Torque Mullet AL 6
Säljes i Göteborg -
Dust caps, kedjeskydd och pakethållare
Säljes i Blekinge -
Diverse Campagnolo
Säljes i Blekinge -
Yeti sb150
Säljes i Blekinge
Forum
-
Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd
Senaste: PJF / Svar: 5705 -
Jenny Rissveds
Senaste: Fjärdebrunn / Svar: 5905 -
[OT] Telefon som ringer upp folk självmant, hur få den att lägga av med det?!
Senaste: Fjärdebrunn / Svar: 29 -
Barncykling
Senaste: Mårten / Svar: 388 -
Hör upp, cykel i media-tråden
Senaste: IM / Svar: 9626
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.