KÖP & SÄLJ
-
-
Cannondale SuperSix Evo Hi-Mod SRAM Red eTap
Säljes i Skåne -
Cannondale Supersix evo Hi-mod size 58
Säljes i Stockholm -
Leatt impact shorts 3rd 5.0 strl L
Säljes i Stockholm -
haibike alltrack 4
Säljes i Älvsborg
Forum
-
[OT, Bildgåtatråden del 3] Var är bilden tagen? [Regler i 1:a inlägget]
Senaste: GoranS / Svar: 22466 -
[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden
Senaste: ponx / Svar: 1322 -
[OT] Visa din stenbro och träbro bild :)
Senaste: Stumpy / Svar: 502 -
"Vart är vi på väg?"
Senaste: Totteman / Svar: 16 -
Röd pickup som sotar cyklister
Senaste: Makten / Svar: 49
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.