KÖP & SÄLJ
-
-
HELT NY - Cannondale habit 3 M
Säljes i Stockholm -
Garmin 830
Säljes i Norrbotten -
Wahoo Kickr bike
Säljes i Skaraborg -
Hunt Trailwide v2
Säljes i Stockholm
Forum
-
[Kalender] Södertälje 1000 PBP testet
Senaste: A.Nilsson / Svar: 15 -
TPU innerslang
Senaste: nieves / Svar: 1086 -
[OT] Varför finns det ingen [OT] Vilken Aperol Spritz dricker du nu?
Senaste: marr / Svar: 5 -
[OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"
Senaste: Fattiglapp / Svar: 11974 -
Visa din vaxning! kedjan inte benen
Senaste: Fjärdebrunn / Svar: 2239
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.