KÖP & SÄLJ
-
-
Canyon Spectral CF 7 (2025) – ABSOLUT NYSKICK (Rullat endast 3 mil!)
Säljes i Gävleborg -
Scott AFD Elite Medium
Säljes i Stockholm -
Ny Shimano Dura-Ace R9100 Kassett 11 Växlar 11-28T
Säljes i Skaraborg -
Framgaffel Suntour XCR
Säljes i Göteborg
Forum
-
[OT] HiFi, vad skall jag tjöpa (spannet är brett)
Senaste: Dan C / Svar: 2435 -
Garmin connect imponerar inte
Senaste: HåkanC / Svar: 2136 -
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Senaste: Berk / Svar: 28515 -
[OT] Happys båtforum
Senaste: rouster / Svar: 1834 -
Frågor man inte vågar ställa, egentligen....
Senaste: miyatafarfar / Svar: 30363
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.