KÖP & SÄLJ
-
-
Nästan ny Trek Madone SLR Gen 8 – Storlek M
Säljes i Stockholm -
Grym gravel
Säljes i Kronoberg -
Wahoo Kickr Core
Säljes i Blekinge -
Canyon Spectral AL 5 XL
Säljes i Göteborg
Forum
-
Fula Hojar!!
Senaste: nisseson / Svar: 5767 -
Radar falskvarnar alltid på samma plats.
Senaste: rikard / Svar: 25 -
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Senaste: Pfaff / Svar: 28509 -
Graveldäck - vilket är er favorit?
Senaste: TopiN / Svar: 1064 -
[Din bikt] Trimma din vikt till 2026 (2025, 2024, 2023 2022)
Senaste: MrSthlm / Svar: 7224
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.